قوانین و مقررات استفاده از اپلیکیشن آوازه

شرایط و ضوابط استفاده از خدمات وب سایت و اپلیکیشن آوازه

شما با دانلود اپلیکیشن آوازه و ساخت حساب کاربری در جهت استفاده از مزایای این اپ، موافقت و پذیرش خود را در خصوص شرایط و ضوابط اپلیکیشن، اعلام می‌نمایید و می‌توانید در آینده با بروزرسانی نرم‌افزار از مزایا و امکانات بیشتر آن بهره‌مند شوید. در صورت ایجاد هرگونه تغییر در شرایط و ضوابط، آخرین تغییرات و بروز رسانی‌ها در این بخش اعلام خواهند شد.

  • اپلیکیشن آوازه، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و درج هرگونه مطالب غیر اخلاقی، و مخالف قوانین سایت و جمهوری اسلامی ایران ممنوع است و مسئولیت آن تماماً به عهده کاربر خواهد بود.
  • استفاده از شماره تلفن معتبر و نام کاربری مناسب به منظور ثبت نام در اپلیکیشن ضروری می‌باشد. در صورت امکان، نام كاربری را با حروف انگيسی و یا فارسی ايجاد نماييد.
  • اپلیکیشن آوازه، به عنوان یکی از نرم‌افزارهای باشگاه مشتریان، ابزاری برای رضایت‌مندی بیشتر کاربران و سهولت و تشویق در خرید و استفاده از امکانات فروشگاه‌ها در سراسر شهر آبادان می‌باشد.
  • آوازه مسئولیتی در قبال کیفیت محصولات ارایه شده توسط عرضه‌کننده را عهده‌دار نمی‌باشد. کیفیت محصولات و خدمات خریداری شده بر عهده‌ی تولید‌کننده و یا تامین‌کننده مورد نظر می‌باشد و هر گونه شکایت، درخواست و اظهار نظر در مورد کیفیت محصولات از طریق مقتضی به شرکت یا اشخاص مربوطه منعکس می‌گردد.
  • مسئولیت محتوای پروفایل شامل اطلاعات تماس، توضیحات، طرح‌های تشویقی و امتیازات ارائه شده فروشگاه‌ها و همچنین درستی و صحت اطلاعات نمایش داده شده و تطابق آن با آنچه که عرضه می‌کنند، بر عهده‌ی آوازه می‌باشد. کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‌پذیرد به عهده کاربران است و این شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات ناشی از سو‌‌‌ء استفاده افراد بر عهده نمی‌گیرد.
  • در صورت انتقاد و پیشنهاد و نظردهی در مورد فروشگاه‌ها می‌توانید در صفحه هر فروشگاه  نظر خود را اعلام نمایید و همچنین جهت بهبود در مورد اپلیکیشن اظهار نظر خود را از طریق  سایت avazehcs.ir به مدیر سایت اعلام نمایید.

تعریف مشتری

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات آوازه اقدام کند. همچنین از آنجا که آوازه یک فروشگاه آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای، به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

کالاها ارایه شده در آوازه، از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود.

  • مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش کالاها بر عهده تولید کنندگان و تامین کنندگان کالا است.
  • کلیه سفارش‌های کاربر مشروط به تامین موجودی کالا حداکثر ظرف مدت دوساعت ارسال می‌گردد. مسئولیت تامین و حفظ سلامت کالا تا محل تحویل بر عهده آوازه است.
  • در شرایط خاص مانند ایام فروش ویژه ، احتمال لغو شدن سفارش به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و آوازه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
  • برگشت از فروش کالا الزاما با ارائه صورتحساب و حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت از تحویل کالا و در نزدیکترین فروشگاه به محل کاربر انجام خواهد پذیرفت.
  • آوازه به مشتریان خود ۲۴ساعته امکان ثبت سفارش را می‌دهد و ساعت شروع به ارائه خدمت رسانی در روزهای شنبه تا پنجشنبه، ساعت ۸:۳۰ صبح و ساعت خاتمه ۲۳ می‌باشد و روزهای جمعه ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۳:۰۰ می باشد.
  • وجه کلیه سفارش ها بصورت حضوری در محل تحویل کالا دریافت می‌شود.

ارتباطات الکترونیکی

  • هنگامی که شما از سرویس‌ها و خدمات آوازه استفاده می‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‌کنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‌شوند و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‌ها باشد، شما موافقت می‌کنید که آوازه به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
  • همچنین آدرس  ایمیل  و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات  و پاسخ‌ها از طریق آنها صورت می‌گیرد.
  • جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها ، امکان دارد آوازه برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها را نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه آوازه را در پروفایل خود لغو کنند.
  • توجه داشته باشید که شماره ۳۰۰۰۴۷۴۷۴۷۱۳۶۳ تنها شماره‌‌ ای است که آوازه از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین شماره‌‌‌ی سامانه ارسال پیامک نیز است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه‌ی آوازه را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.
  • همچنین ممکن است آوازه برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.
  • بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان آوازه، با هر شماره‌ی دیگری تخلف و سوء‌استفاده از نام آوازه است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@avazehcs.ir اطلاع دهید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

  • آوازه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات آوازه استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‌کند.
  • آوازه متعهد می‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‌تر و امن‌تر شدن استفاده شما از آوازه را توسعه دهد. در واقع شما با استفاده از آوازه، رضایت خود را از این سیاست نشان می‌دهید.
  • همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات آوازه، مانند متن، گرافیک، لوگو، آیکون، تصاویر، ویدئوها، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها، اسکریپت‌ها، اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده، علائم تجاری ثبت شده و کلیه محتوای تولید شده توسط آوازه جزئی از اموال آوازه محسوب می‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار آوازه است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی و یا با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌برداری و استفاده از لیست کالاها، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‌سایت آوازه و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات، یا روش‌های مشابه مانند جمع آوری داده‌ها و ابزارهای استخراج، نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای آوازه محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات آوازه، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود و تمامی فعالیت‌هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‌پذیرد، هستند.
  • تنها مرجع رسمی آوازه برای ارتباط با شما، وب سایت به آدرس avazehcs.ir و شماره تماس ۱۸۶۷ ۳۳۳ ۰۶۱۵ است. آوازه با هیچ روش دیگری جز ارسال ایمیل از طرف آدرس‌های رسمی و تایید شده نامبرده، با شما تماس نمی‌گیرد. آوازه هیچگونه وبلاگ و شناسه در برنامه‌های گفتگوی اینترنتی همچون Whatsapp یا MSN Messenger و… ندارد و هیچ‌گاه با این روش‌ها با شما تماس نمی‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‌توانند از آدرس‌های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

  • کد سفارش‌های ثبت شده در آوازه از طریق ارسال پیامک و روش‌های درون برنامه‌ی دیگر در صف پردازش قرار می‌گیرند. آوازه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی کالاای در آوازه به پایان برسد، آوازه نسبت به ارسال کالا با سطح کیفی مشابه کالای سفارش داده شده اقدام می‌نماید.
  • آوازه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌گیری، پردازش و ارسال می‌شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از کالاها به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای آوازه محفوظ است.
  • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در آوازه، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای آوازه محفوظ است و مشتری با ورود به آوازه می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، آوازه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
  • با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان پس از ثبت سفارش، با واحد پشتیبانی جهت صدور فاکتور رسمی، اقدام کنند.
  • آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست‌کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
  • از آنجا که آوازه یک فروشگاه آنلاین است، بعضا در خصوص تحویل برخی کالاها بالاخص آن‌دسته از کالاهایی که با هدف تنظیم قیمت بازار عرضه می‌گردد، محدودیت دارد. سفارش چنین کالایی با تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است و در صورت ثبت چنین سفارشی، آوازه از تحویل کل تعداد مورد سفارش معذور می‌باشد.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون پارک و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • در حال حاضر امکان استفاده از کارت‌های اعتباری و خرید اعتباری از طریق آوازه مقدور نمی‌باشد.
  • سفارش کالا درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) و در صورت امکان درب منزل تحویل داده می‌شود.
  • افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهدشد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که آوازه هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

آوازه همواره نهایت تلاش خود را می‌کند تا کلیه سفارش‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر آبادان برسد. با توجه به شیوه حمل و نقل و بسته‌بندی ایمن همه مرسولات امکان آسیب دیدگی کالاها در حین حمل بسیار نادر خواهد بود . بدیهی است که جبران بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و قبل از تحویل کالا به مشتری، بر عهده آوازه است.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش کالاهای آرایشی و بهداشتی:

  • اطلاعات هر کالای آرایشی و بهداشتی در آوازه، صرفا برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین آوازه در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا و یا نظراتی که کاربران در خصوص کالا درج کرده‌اند (تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است) هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
  • درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از کالاهای آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود (عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده کالاهای آرایشی و بهداشتی از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) یا کالا، آوازه هیچگونه تعهدی نخواهد داشت و تمامی مسئولیت آن بر عهده‌ی خود مشتری بوده و انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا ) انجام شود.
  • در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی، آوازه صرفا هزینه خرید کالا را مطابق فاکتور (حداکثر تا 48 ساعت از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند.

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در آوازه، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری کالاهای است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات، با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین آوازه، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی و تایید کارشناسان، نظرش را به صورت عمومی مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین آوازه در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نخواهد شد و در نتیجه در آوازه به نمایش درنمی‌آیند. آوازه در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران، به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنی آوازه درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
  • برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
  • نقد کاربران باید شامل نقاط قوت‌ و ضعف‌ کالا در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به صورت خلاصه در محل تعیین شده درج شود و تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب کالا اجتناب کنید.
  • نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب و یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر کالا را در کنار هم بررسی کند.
  • با توجه به تفاوت در سطح کالاها مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آن‌ها، لازم است نقد و بررسی هر کالا با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه به‌صورت مطلق.
  • جهت احترام گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقد لحاظ شود.
  • کاربران موظف‌اند در متن نظرات از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.
  • لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.
  • قسمت نظرات، با تالارهای گفت‌وگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تایید نخواهد شد.
  • تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین ، در سایت منتشر کنند ؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
  • در صورتی که کالا ناموجود باشد، در آوازه آخرین قیمت کالا قابل مشاهده است. لذا به هیچ‌وجه در بخش نظرات قیمت را ذکر نکرده، درباره‌ی آن سؤال نکنید و نظری ندهید.
  • با توجه به مسئولیت آوازه در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از قراردادن هرگونه لینک‌ برای دیگر کاربران و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با کالا موردنظر باشد؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با کالا را مطرح نکنید.
  • کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش از آوازه را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچ‌گونه نقدی را درباره‌ی سایت، اپلیکیشن یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
  • توجه داشته باشید، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی کالاها جدا خودداری کنید.
  • بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.

محتوا

آوازه نهایت تلاش و دقت در راستای ارائه تمامی خدمات به مشتریان را می‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‌های سازنده کالاها استفاده می‌کند. لازم به ذکر است آوازه تضمین نمی‌کند که توصیفات کالا و یا دیگر مطالب مندرج در آوازه عاری از خطا باشد. اگر کالا ارائه شده توسط آوازه دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل ، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه حداکثر تا 48 ساعت بعد از خرید کالا است.

آوازه هیچ گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‌های سایت خود و یا لینک‌های مرده نمی‌پذیرد. سروﻳس‌های سایت آنگونه که هست ارائه می‌شود و آوازه تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

© کلیه محتویات سایت آوازه شامل قانون حق تکثیر بوده و به آوازه تعلق دارد.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌گذاری در آوازه مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‌های ارائه شده برای کالاها در آوازه قیمت‌های خرده فروشی است که غالباً قیمت‌ها در سطحی پائین تر از پرفراژ مندرج بر روی کالا که توسط تولیدکننده و یا تامین‌کننده آن کالا به صورت مصوب تعیین شده است می‌باشد.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد کالاها، آوازه نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش‌گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، آوازه موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‌شود. قیمت کلیه کالاها با احتساب مالیات بر ارزش‌افزوده است و مشتری قیمت جداگانه‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش‌افزوده پرداخت نمی‌کند و هزینه‌های بسته‌بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ رسانی می‌شود، ممکن است رایگان بوده و یا جداگانه محاسبه شود.

طرح های تشویقی و پیشنهادات شگفت انگیز تخفیفی

طرح های تشویقی به‌طور مستمر و به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از کالاها با تخفیف‌هایی بسیار ویژه‌ در ایام فروش‌های ویژه درج می‌شود که این کالاها تنها برای مدت محدودی امکان سفارش‌گذاری دارند.

در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به عدم موجودی تغییر می‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش ویژه به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح فروش ویژه باشد، قیمت فروش ویژه اعمال می‌شود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، آوازه تعهدی در قبال سفارش‌های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.

نمایندگی

در حال حاضر آوازه در شهر آبادان سه فروشگاه فعال دارد که علاوه بر فروش حضوری امکان پوشش تحویل کالا درب منازل نیز در این شهر فراهم است. خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق شماره تلفن‌های فروشگاه‌ها و همچنین تلفن ۵۳۲۶۷۱۰۳ ۰۶۱ انجام می‌دهد و برای خرید می‌توانید به‌صورت حضوری و یا عضویت در آوازه اقدام و سفارش خود را ثبت نمایید.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، آوازه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

آوازه خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‌های ارتباطی، ایمیل info@avazehcs.ir و شماره تماس ۵۳۲۶۷۱۰۳ ۰۶۱ با ما در میان بگذارید.